19 Kasım 2016 Cumartesi

iZMİR




Kadifekaleden İZMİR  (fotoğraf makinemden )

14 yorum:

Makbule Abalı dedi ki...

İzmir güzel, insanlarıyla uygar bir şehir. Yıllar önce görmüştüm. Yakınlarımız İzmir'de olunca bu yaz yeniden gittik.
Sevgiler...

bücürükveben dedi ki...

Çok çok eskiden ta orta 1'deyken gitmiştik günü birlik, hayal meyal hatırlıyorum:) Çok güzel fotoğraflar, eline sağlık Bilge'ciğim. Bücürük'le sevgilerimizi bıraktık. :)

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Canım gün gelecek bir zamanlar İzmir diyeceğiz bu karelere. Belediyenin bu bölge için çok güzel çalışmaları var deniyor ama kim bilir ne zaman yaparlar. tarihi alan etrafını da boşaltırlar inş.
sevgiler canım öpüyorum.

HAYATA KARŞI DURMAK dedi ki...

deniz görünce aklıma hep huzur gelir :)
takibe aldım sizi de beklerim
http://hayatakarsidurmak.blogspot.com.tr/

Esin Bozdemir dedi ki...

İzmir'i çok severim. Sayenizde harika fotoğraflarla özlem giderdim.
Teşekkürler Sevgili Bilge Hanım.

Sevgiler, esenlikler dilerim..

*Bir de Blog alınlığınızdaki hareketli kedilere bayıldım.. :))

Hikaye Kalpli Kadın dedi ki...

Merhabalar;

Bloğunuzun "Blogger Gazetemiz"de tanıtılmasını isterseniz, alttaki linkten detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz. Sevgiler,

http://www.hikayekalplikadin.com/2016/12/blogger-gazetemizde-yerinizi-alin.html

Adsız dedi ki...

Ne güzel resimler memleketim nasılda özlemişim .2017 yılında her şey gönlünüzce olsun.

Mayıs Yağmuru dedi ki...

İzmir en sevdiğim şehir ne zamandır gitmiyorum güzel resimler teşekkür ederim :)

Recep Altun dedi ki...

Merhabalar.
İzmir'e yerleşmek isteyecek kadar İzmir'i seviyorum ama, imkanlar el vermiyor. Kadifekale'den objektifinize yansıyan ve bizlerle paylaştığınız bu iki fotoğraf karesi çok şahane, beğendim. Emeğinize ve yüreğinize sağlık ve mutluluklar dilerim.
Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun.

Aytül Laçin - aynahikayesi.blogspot.com dedi ki...

Güzel kentim ;) Sevgiler...

deeptone dedi ki...

ceeee :)

deeptone dedi ki...

eskiden hafız burhan adlı bir şarkıcı varmış. kadifekaleden şarkı söyleyince karşıyakadan duyulurmuş :)

Unknown dedi ki...

canım İzmir :) takip etcem senii sen de benim yazılarıma bakmak istersen beklerm :) http://1turuncumsu.blogspot.com.tr/

Recep Altun dedi ki...

Merhabalar.
İzmir Kadifekale'den karelere yansıttığınız fotoğrafları inceledim. İzmir Kadifekale'yi Ne kadar güzel yansıtmışsınız karelere. Elinize, emeğinize ve yüreğinize sağlık ve mutluluklar dilerim. İzmir'i çok az tanıyorum. Kadifekale'yi de bu fotoğraf karelerinden gördüm. Ne kadar güzel ve ne kadar harika bir yer. Bu coğrafyayı ve doğal güzelliği memleketimize ve biz üzerinde yaşayanlara bahşettiği için, Cenab-ı Hakk'a sonsuz hamd ve senalar olsun.
Selam ve muhabbetlerimle.